VACATURES

FULLTIME 

KENNIS VAN DIVERSE ONTWERPPROGRAMMA’S | ERVARING MET GOOGLE BUSINESS, WORDPRESS, SEO-SEA | CREATIEF ONTWERPER | AFFINITEIT MET HOSPITALITY BUSINESS | INIATIEF NEMEND EN GOEDE PLANNER VAN WERKZAAMHEDEN

Wij zoeken een nieuwe schakel binnen ons team die verantwoordelijk is voor onze merken en de algehele marketing op zich gaat nemen van al onze horecazaken. De diversiteit aan verschillende horeca maakt het een uitdagende en afwisselende functie. Je zult bouwen aan onze merken, zelf communicatieplannen bewerkstelligen, maar je ook bemoeien met de huidige huisstijlen en brandbooks om zo onze merken sterker en herkenbaarder in de markt te zetten.

Je zult werken uit eigen initiatief, in samenwerking met de leidinggevenden van de diverse bedrijven en samen met het management. Je creëert vanuit een commerciële invalshoek en werkt hierin ook samen met onze salesmanager. 
Binnen onze groeiende organisatie help je ook met het ontwikkelen en beschermen van alle nieuwe merken en huisstijlen. Je bent eindverantwoordelijk voor de ontwerpen van al onze online en offline media, die worden ontworpen door onze DTP-er(s). Hierin werk je ook samen met onze collega die alle sociale media bijhoudt.

Bovendien stuur je nieuwe projecten aan, beheer je de budgetten voor jouw afdeling en onderhoud jij contact met alle bedrijven met wie we al samenwerken. Denk hierbij aan drukkerijen, kranten, ontwerpbureaus. Al met al een heel veelzijdige, creatieve en uitdagende functie binnen onze ambitieuze horecagroep.

JE BEN CREATIEF EN COMMERCIEEL | GEESTIG EN SCHERP, MAAR WEL PROFESSIONEEL | JE WERKT GRAAG SAMEN MET ANDEREN | TEKSTUEEL BEN JE STERK | JE VAKKENNIS GEBRUIK JE ADVISEREND | AUTO VAN DE ZAAK IS BESPREEKBAAR

20 | 24 uur

GAST GEORIËNTEERD | COMMERCIEEL GERICHT | TEAMPLAYER | ERVARING MET OPSTELLEN VAN OFFERTES EN BOEKINGS-SYSTEMEN | COMMUNICATIEF IJZERSTERK | GESTRUCTUREERD | AFFINITEIT OF ERVARING IN DE HOSPITALITY

Samen met jouw salescollega’s ben jij het eerste aanspreekpunt van onze gasten en daarmee verantwoordelijk voor alle inkomende communicatie. Je adviseert onze gasten over alle mogelijkheden, je kunt offertes opstellen op basis van specifieke wensen en je hebt ervaring met het verwerken van boekingsgegevens.

Je voert salesgesprekken op onze locaties voor de kleinere events en onderhoudt relaties met contactpersonen van diverse partijen en reserveringen. Affiniteit met horeca is gewenst, want jij bent degene die communiceert tussen sales en ‘de vloer’ om al onze events vlekkeloos te laten verlopen. Om die reden beheer en bereid jij de sheetmeetings voor om de teams op de diverse locaties op de hoogte te brengen van nieuwe en/of gewijzigde zaken.

Communicatief ben je dus sterk, sociaal en gastgericht, maar weet je door een commerciële invalshoek toch net even weer wat extra’s te verkopen, zonder opdringerig over te komen. Ook heb jij contact met al onze externe partners waarmee we samenwerken om de partijen op en top te faciliteren in alles wat onze gasten wensen.

Tot slot ben jij het communicatieve middelpunt voor al onze eigen events die we organiseren op de diverse locaties door het hele jaar heen. Denk hierbij aan kaartverkoop van feesten, zangers en eigen events. Maar ook het controleren en nalopen van alle reserveringen met de feestdagen.
Kortom, een afwisselende en uitdagende baan in sociaal team.  

JIJ DENKT VANUIT DE WENS VAN ONZE GASTEN | DOOR TE ADVISEREN WEET JIJ TE VERKOPEN | JE BENT COMMUNICATIEF IJZERSTERK | JIJ ZORGT VOOR BLIJE GEZICHTEN | JE MIST GEEN ENKEL DETAIL | IN EEN TEAM VOEL JIJ JE THUIS

16 | 20 uur

BETROUWBAAR EN INTEGER | GRONDIG | COMMUNICATIEF ZEER VAARDIG | SOCIAAL | ERVARING MET HR SYSTEMEN | KENNIS VAN RELEVANTE WET- EN REGELGEVING | AFFINITEIT MET DE HORECA

Jij bent binnen RWHG onderdeel van de totaalbeleving van onze medewerkers. Jij weet namelijk als geen ander dat een blij team zorgt voor blije gasten. Samen met onze HR Manager verzorg jij de complete employee journey van alle 11 teams binnen onze organisatie bestaande uit (op moment van schrijven) 215 medewerkers. Onze groeiende horeca groep heeft al veel stappen gezet bij HR, maar is nog lang uit uitontwikkeld en daar ben jij onderdeel van.

Jij bent in de basis ondersteunend aan de HR Manager, maar bovenal verantwoordelijk voor de onboarding van onze teams. Dit begint bij het uitzetten van de juiste vacatures, waarna je telefonisch de sollicitanten met open armen ontvangt. Jij bent de eerste stem die ze horen en begeleid ze met de eerste stappen binnen onze groep. Jij geeft ze onze kernwaarden mee, omdat jij die uitstraalt en jij bent ook diegene bij wie medewerkers terecht kunnen met hun vragen.

Je schrijft nieuwe medewerkers in, beheert de profielen en verwerkt daarin ook de mutaties. Je zorgt dat contracten en dossiers op orde zijn. Daarnaast leg jij de contacten tussen de leidinggevende en sollicitanten. Tot slot denk je mee om onze teams energie mee te geven door het meehelpen organiseren van inspirerende events.

JIJ BENT BETROUWBAAR EN INTEGER | ONZE KERWAARDEN DRAAG JIJ UIT | JE BENT COMMUNICATIEF STERK | JE HEBT OOG VOOR DETAIL | JE BENT REPRESENTATIEF VOOR ONZE GROEP | IN DE BASIS BEN JIJ GEINTERESSEERD EN SOCIAAL

Fulltime

HANDIGE HARRY (OF JOCHEM) | HANDS-ON MENTALITEIT | TEAM GEORIËNTEERD | ZELFSTANDIG | ERVARING MET TECHNISCH ONDERHOUD | FLEXIBEL | IN HET BEZIT VAN EEN RIJBEWIJS | ZORGVULDIG

Wij zoeken een nieuwe Jochem, Jochem kon namelijk alles! Van kleine reparaties, tot aan het rondbrengen van benodigdheden voor onze locaties. Maar ook was Jochem handig met het onderhouden en opknappen van onze groenvoorziening, magazijnbeheer en het technisch onderhoud van onze apparatuur. “Jongens waar liggen die dozen…? Bel Jochem even, die weet het!”
Denk jij dat jij het beter kan dan Jochem? Jou zoeken we dus…

Jij bent binnen RWHG onderdeel van de totaalbeleving van onze gasten en werkt hierin samen met onze Manager Technische Dienst. Samen houden jullie alles draaiende en gebruik jij jouw vakkennis om problemen te ondervangen en denkt in praktische oplossingen. Onze teams kunnen namelijk niet voor onze gasten zorgen als onze zaken er niet prachtig uitzien. Bovendien loopt de boel spaak als we de apparatuur niet goed onderhouden en kordaat repareren. Daar hebben wij jou hands-on inzet en flexibiliteit voor nodig.

Je zult veel samenwerken met de diverse teams op de locaties en dus ook onderdeel zijn van onze grote groep prachtige horeca zaken in de regio Rotterdam. Je rijd tussen de locaties en ons hoofdkantoor voor alle taken en ondersteunt natuurlijk ook bij de bouw en opstart van nieuwe zaken in de toekomst. Een uitdagende en afwisselende baan dus waar jij je binnen onze groep verder kunt ontwikkelen.

JIJ WERKT GRAAG MET JE TWEE RECHTER HANDEN | JIJ HERKENT PROBLEMEN, MAAR DENKT IN OPLOSSINGEN | GEEN UITDAGING IS JOU TE GROOT | 9 TOT 5 MENTALITEIT, WAT IS DAT? | JE VAKKENNIS ZET JE PRAKTISCH IN | WERKEN DOE JIJ NETJES EN GESTRUCTUREERD

SOLLICITEER DIRECT

Vul hieronder jouw gegevens in en upload jouw cv. Zodra we jouw sollicitatie binnen hebben nodigen wij je graag uit voor een bakkie!

Liever bij één van onze andere zaken aan de slag? Check alle andere vacatures via de menubalk.